فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 34 قسمتی از پاورپوینت : مديريت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد. امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيی تری برخوردارمی باشد. &nb .
اجناس فوق العاده پاورپوینت ,اداری ,مديريت ,نامه ,پاورپوینت مديريت ,گردش نامه ,مديريت اسناد ,امور دفتری ,پاورپوینت مديريت اسناد منبع
درباره این سایت