پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 34 قسمتی از پاورپوینت : مديريت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد. امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيی تری برخوردارمی باشد. &nb .

دریافت فایل


اجناس فوق العاده پاورپوینت ,اداری ,مديريت ,نامه ,پاورپوینت مديريت ,گردش نامه ,مديريت اسناد ,امور دفتری ,پاورپوینت مديريت اسناد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسه پیشرو تهرانپارس اخبار تکنولوژی برترین دانلود پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان زندگی چت - چت زندگی پایگاه مقاومت بسیج شهید قره چال نقده شخصی حقوقدان مرکز تخصصی گفتار درمانی و کار درمانی دکتر صابر